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  • Source: Communications and Network. Unidade: EP

    Subjects: MODELO DE NEGÓCIO, INTERNET

    Acesso à fonteDOIHow to cite
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    • ABNT

      SERRA, Ana Paula Gonçalves e BATTAGLIA, Arthur Fernando Arnold e MARTUCCI JÚNIOR, Moacyr. Proposal for a Future Internet Business Model and Regulatory Acts in a Technological Convergence Environment Supporting Continuity of QoS. Communications and Network, v. 5, p. 544-548, 2013Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.4236/cn.2013.53B2098. Acesso em: 02 maio 2024.
    • APA

      Serra, A. P. G., Battaglia, A. F. A., & Martucci Júnior, M. (2013). Proposal for a Future Internet Business Model and Regulatory Acts in a Technological Convergence Environment Supporting Continuity of QoS. Communications and Network, 5, 544-548. doi:10.4236/cn.2013.53B2098
    • NLM

      Serra APG, Battaglia AFA, Martucci Júnior M. Proposal for a Future Internet Business Model and Regulatory Acts in a Technological Convergence Environment Supporting Continuity of QoS [Internet]. Communications and Network. 2013 ;5 544-548.[citado 2024 maio 02 ] Available from: https://doi.org/10.4236/cn.2013.53B2098
    • Vancouver

      Serra APG, Battaglia AFA, Martucci Júnior M. Proposal for a Future Internet Business Model and Regulatory Acts in a Technological Convergence Environment Supporting Continuity of QoS [Internet]. Communications and Network. 2013 ;5 544-548.[citado 2024 maio 02 ] Available from: https://doi.org/10.4236/cn.2013.53B2098
  • Unidade: EP

    Subjects: SERVIÇOS (QUALIDADE), MULTIMÍDIA INTERATIVA

    Acesso à fonteHow to cite
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    • ABNT

      SERRA, Ana Paula Gonçalves. Método para identificação de parâmetros de qualidade de serviços aplicados a serviços móveis e interativos. 2007. Tese (Doutorado) – Universidade de São Paulo, São Paulo, 2007. Disponível em: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/3/3141/tde-26072007-175442/. Acesso em: 02 maio 2024.
    • APA

      Serra, A. P. G. (2007). Método para identificação de parâmetros de qualidade de serviços aplicados a serviços móveis e interativos (Tese (Doutorado). Universidade de São Paulo, São Paulo. Recuperado de http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/3/3141/tde-26072007-175442/
    • NLM

      Serra APG. Método para identificação de parâmetros de qualidade de serviços aplicados a serviços móveis e interativos [Internet]. 2007 ;[citado 2024 maio 02 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/3/3141/tde-26072007-175442/
    • Vancouver

      Serra APG. Método para identificação de parâmetros de qualidade de serviços aplicados a serviços móveis e interativos [Internet]. 2007 ;[citado 2024 maio 02 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/3/3141/tde-26072007-175442/
  • Source: Proceedings. Conference titles: WSEAS International Conference on Multimedia, Internet & Video Technologies. Unidade: EP

    Assunto: MULTIMÍDIA INTERATIVA

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    • ABNT

      SERRA, Ana Paula Gonçalves e MARTUCCI JÚNIOR, Moacyr. A method to elicit the quality of service parameters to multimedia interactive and mobile services in a technological convergent environment. 2006, Anais.. Lisbon: WSEAS, 2006. . Acesso em: 02 maio 2024.
    • APA

      Serra, A. P. G., & Martucci Júnior, M. (2006). A method to elicit the quality of service parameters to multimedia interactive and mobile services in a technological convergent environment. In Proceedings. Lisbon: WSEAS.
    • NLM

      Serra APG, Martucci Júnior M. A method to elicit the quality of service parameters to multimedia interactive and mobile services in a technological convergent environment. Proceedings. 2006 ;[citado 2024 maio 02 ]
    • Vancouver

      Serra APG, Martucci Júnior M. A method to elicit the quality of service parameters to multimedia interactive and mobile services in a technological convergent environment. Proceedings. 2006 ;[citado 2024 maio 02 ]
  • Source: WSEAS Transactions on Communications. Unidade: EP

    Assunto: MULTIMÍDIA INTERATIVA

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    • ABNT

      SERRA, Ana Paula Gonçalves e MARTUCCI JÚNIOR, Moacyr. Application of a method for eliciting quality of service parameters for e-services in a multimedia, interactive and mobile environment. WSEAS Transactions on Communications, v. No 2006, n. 11, p. 2043-2050, 2006Tradução . . Acesso em: 02 maio 2024.
    • APA

      Serra, A. P. G., & Martucci Júnior, M. (2006). Application of a method for eliciting quality of service parameters for e-services in a multimedia, interactive and mobile environment. WSEAS Transactions on Communications, No 2006( 11), 2043-2050.
    • NLM

      Serra APG, Martucci Júnior M. Application of a method for eliciting quality of service parameters for e-services in a multimedia, interactive and mobile environment. WSEAS Transactions on Communications. 2006 ; No 2006( 11): 2043-2050.[citado 2024 maio 02 ]
    • Vancouver

      Serra APG, Martucci Júnior M. Application of a method for eliciting quality of service parameters for e-services in a multimedia, interactive and mobile environment. WSEAS Transactions on Communications. 2006 ; No 2006( 11): 2043-2050.[citado 2024 maio 02 ]
  • Source: Data Mining IV : proceedings.. Conference titles: International Conference on Data Mining. Unidade: EP

    Subjects: TELECOMUNICAÇÕES, MINERAÇÃO DE DADOS

    How to cite
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    • ABNT

      SERRA, Ana Paula Gonçalves e MARTUCCI JÚNIOR, Moacyr. The application of CRM in call centers. 2003, Anais.. Boston: WIT Press, 2003. . Acesso em: 02 maio 2024.
    • APA

      Serra, A. P. G., & Martucci Júnior, M. (2003). The application of CRM in call centers. In Data Mining IV : proceedings.. Boston: WIT Press.
    • NLM

      Serra APG, Martucci Júnior M. The application of CRM in call centers. Data Mining IV : proceedings. 2003 ;[citado 2024 maio 02 ]
    • Vancouver

      Serra APG, Martucci Júnior M. The application of CRM in call centers. Data Mining IV : proceedings. 2003 ;[citado 2024 maio 02 ]
  • Unidade: EP

    Assunto: ARQUITETURA E ORGANIZAÇÃO DE COMPUTADORES

    How to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      SERRA, Ana Paula Gonçalves e MARTUCCI JÚNIOR, Moacyr. Proposta de arquitetura aberta de central de atendimento. . São Paulo: EPUSP. . Acesso em: 02 maio 2024. , 2002
    • APA

      Serra, A. P. G., & Martucci Júnior, M. (2002). Proposta de arquitetura aberta de central de atendimento. São Paulo: EPUSP.
    • NLM

      Serra APG, Martucci Júnior M. Proposta de arquitetura aberta de central de atendimento. 2002 ;[citado 2024 maio 02 ]
    • Vancouver

      Serra APG, Martucci Júnior M. Proposta de arquitetura aberta de central de atendimento. 2002 ;[citado 2024 maio 02 ]

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